Lletres a la plaça 2022


Un cop més Canyelles va donar la benvinguda a la tardor amb literatura i cultura en una nova edició del "Lletres a la Plaça",  ell passat diumenge 2 d'octubre.

Entre d'altres activitats durant la jornada es van lliurar els premis del III Festival Literari Castell de Canyelles i el I Concurs Literari Juvenil Net-Med, es va celebrar un monogràfic sobre còmic manga i el periodista i escriptor Sebastià d'Arbó va moderar una taula rodona parlant sobre 'Misteri' amb la participació de la Charo Gonzàlez, la Joana Bagur, la Maria Rosa Nogué i la Núria Queraltó.



En companyia d'altres autores, la Maria Rosa Nogué i la Núria Queraltó, vaig tenir el plaer de poder participar en una paradeta amb alguns dels meus llibres i gaudir d'un dia magnífic, parlant amb els lectors i lectores que s'acostaven i s'interessaven per la meva obra. 



També vaig ser entrevistat pel Canal Blau comentant el meu recull de contes "Elogi dels fumuts". Si feu link amb l'enllaç de sota podeu anar al programa "El Raconet" on es va emetre un reportatge sobre tot el festival literari. Heu de clicar a la segona part per anar directes (fotograma de la dreta), jo surto cap el minut 6:25, però tota aquesta segona part és ben interessant, amb altres escriptors/es entrevistats.

Comentaris

Articles populars